[EN]
Starting today, all crowdfunding supporters can create their official Cattle and Crops user account. At the same time we’re introducing our new forums – a central place for our community to share, ask questions and discuss. We’ve created this universal account in order for you to have a single access point to CnC. Meaning, the account will not only work with the board, but in the future it’ll enable you to download and play CnC.
Check your emails (and if necessary the spam folder) and you’ll find a profile activation link. Initially, forum access will only be available for crowdfunding supporters. Regular registration options will be implemented subsequently.
We’re currently in the process of finishing models for Early Access, such as vehicles and buildings, and implementing biogas, staff and animal functions, and quests and sounds.
Our focus, though, is currently set on preparing the internal testing phase, in order to put vehicles, gameplay, terrain and UI through their paces. After successful completion of the test phase, we’ll initialize the Early Access program as planned by the end of March. We’ll be able to announce an exact date after finishing the internal test phase.
[DE]
Ab sofort können alle, die unsere Crowdfunding-Kampagne unterstützt haben, ihr offizielles Cattle and Crops Benutzerkonto anlegen. Gleichzeitig starten wir ab heute unser neues Forum – damit findet unsere Community einen zentralen Ort zum Austauschen, Fragen stellen, Diskutieren. Wir haben dieses universelle Konto für euch entwickelt, damit ihr einen einzigen Zugang zu CnC habt. Das Konto wird also nicht nur für das Forum gelten, sondern in Zukunft auch euer Spielekonto sein mit dem ihr CnC herunterladen und spielen könnt.
Checkt eure E-Mails (notfalls auch den Spam-Ordner), ihr findet dort einen Link zur Aktivierung eures Profils. Zunächst wird der Foren-Zugang nur für Supporter möglich sein – später wird es auch eine normale Registrierungs-Möglichkeit geben.
Zur Zeit sind wir dabei, Modelle wie Fahrzeuge, Gebäude und die Map für den Early Access vorzubereiten sowie BGA-, Mitarbeiter-, Tierfunktionen, Quests und Sounds zu implementieren.
Unser Schwerpunkt liegt aktuell allerdings darin, die interne Testphase vorzubereiten, um Maschinen, Gameplay, Terrain und UI auf Herz und Nieren zu prüfen. Endet diese Testphase erfolgreich, werden wir wie geplant den Early-Access Ende März starten. Einen genauen Termin können wir aber erst nach Abschluss der internen Testphase nennen.
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